2014年7月26日 星期六

2014絲襪花藝~鯉魚雙艷


 Hi!我是來自絲襪界,
最當紅鯉魚~~愛香港!


 大家請欣賞吓我.....


奴家的千姿百態.....
  
靚到會傳情的尾巴.....


就算.....美魚兒大翻身....也會令你亢奮著迷!


 奴家當然要時時保持儀態萬千,
 翻身.....偶一為之好了


係時候介紹我的孕育過程喇!


 我~~愛香港,是來自絲襪界高手李雪飛老師....





名師出佳品,我~~愛香港,靚到有好多朋友!
介紹畀大家認識,雪飛老師嘅愛徒亞Stella,
盡得老師真傳,為我添加好姊妹~~愛莎甜!


哈囉!小名叫愛莎甜,來自新市鎮沙田區!


主人饞嘴,愛莎甜因此有個大嘴巴.....


 愛莎甜心無大志,唔想鯉躍龍門....



荷塘為家,荷葉為帳,
 荷香四溢伴我,享盡一生樂悠悠....


高頭大馬的愛香港,愛莎甜是祖籍山東,
開始時已經略為幫佢哋修減身形(發泡膠魚身),
完成後依然高頭大馬,身長11吋身闊7吋,
香港地方細,難容佢哋在香港開枝散葉囉!


沒有留言:

張貼留言

日遊甘坑古鎮

  夜遊甘坑古鎮之後,自己揾日再去 日遊甘坑古鎮,瀏覽 古鎮建築群和客家博物館 。   2024-2-28,崗夏北轉車站的打卡位。      雖然 古鎮建築群滿佈現代商店,但是一磚一瓦、一扇窗一道門都表達建築的優美。                   已經 暫停參觀的古建築樓房...