2015年4月10日 星期五

淺水灣超視覺藝術館

3月29日〝一天遊〞

在赤柱吃過滿意自費午餐,

現在進駐香港最大型3D藝術館,

享受歷程。


 淺水灣超視覺藝術館,
佔地兩萬三千平方呎,
 藝術館分兩層 館內設有六個主題空間
分為「遊遍香港」、「勇進叢林」、

「暢遊海洋」、「奇幻視界」、
「驚聲尖叫」、「虛擬幻境」,
共約80幅立體繪畫及數碼作品。

 

 咦?唔明無嗱嗱入咗賭場?

 吓?仲要粉墨登場露兩手添!!!

 都係同貓王〝卒碟〞好!

兒時夢想;有高挑身形可以上天橋行貓步,此刻實現!

美夢話咁快帶我回到現實添!

回到現實饞咀的我,,,,,


悟空三打白骨精,
今舖Stella三打悟空,Yeah!

Yeah!

Yeah!


打完悟空來請拯救大熊,,,
吓?乜唔係叮噹拯救大雄咩???


回味在泰北騎大象,其實個心好驚!

哈哈哈!我係勇者無敵!!!

女人天生就是購物狂!

嗱嗱嗱!咁話我跳老舞呀!!!



 我悽!!!踢色狼無腳軟!!!

 發達啦!!!打開夾萬,大量銀紙湧出,
多到滿天飛,Stella大方派錢,
見者有份,請排隊攞,唔該!

 龍捲風捲我去邊呀???
等等!!!我嘅鈔票呀!!!


好在我會變身!!!



 

遊完大空回到地球,打道回府,,,

邊對四吋鐵蓮係Stella呢???

 

~~淺水灣超視覺藝術館~~

 淺水灣海灘道28號The Pulse

地庫1 – B104號舖及1/F層305號舖

開放時間:每日早上10時至晚上7時

(最後入場時間為晚上6時半)

門票:$160(成人)、$110(3至11歲兒童)、$110(長者)
查詢:2617 0008
チューリップ03 

這Stella Luk專頁是為我的Biogger博友而立,

博友在回應欄留言不果,可以按入此連結留言!

 チューリップ03

沒有留言:

張貼留言

日遊甘坑古鎮

  夜遊甘坑古鎮之後,自己揾日再去 日遊甘坑古鎮,瀏覽 古鎮建築群和客家博物館 。   2024-2-28,崗夏北轉車站的打卡位。      雖然 古鎮建築群滿佈現代商店,但是一磚一瓦、一扇窗一道門都表達建築的優美。                   已經 暫停參觀的古建築樓房...